Kategóriák
  • Akciós tokok, tartozékok
  • Apple
    •  
  • Asus
    •  
  • BlackBerry
    •  
  • Honor
    •  
  • Huawei
    •  
  • HTC
    •  
  • Lenovo
    •  
  • LG
    •  
  • Meizu
    •  
  • Microsoft
    •  
  • Nokia
    •  
  • OnePlus
    •  
  • Samsung
    •  
  • Sony Xperia
    •  
  • Xiaomi
    •  
  • Mobiltelefon tok
    •  
  • Kijelzővédő fóliák és üvegek
    •  
  • Adatátvitel/Audio
    •  
  • Akkumulátorok
    •  
  • Autós/asztali/motoros/kerékpáros tartó
    •  
  • Egyéb tartozékok
    •  
  • Kifutó termék
  • Okos termékek
    •  
  • Tablet tartozékok
    •  
  • Újdonságok
Termékajánló
Szállítási módok

TOP termékek
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Fizetési megoldás
Hírlevél

Gyakran Ismételt Kérdések

Edzett üveg kijelzővédőt rendeltem, de nem ér ki a széléig, mit tegyek?

  • Az ívelt kijelzős vagy lekerekített szélű telefonok és a gyártók által készített kijelzőfóliákból sok lehetőség van:
    • Ha teljesen védeni kívánja a telefontkijelzőt, akkor a 3D full elnevezésű termékeket keresse. 
    • Az olcsóbb kijelzővédők általában 2,5D elnevezéssel, vagy megjelőlés nélküli változatban csak a kijelző sík felületét fedik le és védik azt. Tehát ránézésre kisebb lesz az edzettüveg fólia
    • Általánosan elmondható, hogy mindegyik kijelzővédő egy kicsivel kisebb mint a készülék előlapja, hogy a telefonvédő tok is teljesen ráilleszkedjen a telefonra 
  • Az ilyen jellegű tévesztésért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérésére a terméket kicseréljük, amennyiben nem került felhelyezésre, és sérülésmentes. Részletek a telefonos vagy emailes egyeztetés szerint.

 

Nem jó tok érkezett, kicsi/nagy a telefonomra, mit tehetek?

  • Sajnos több márka is ugyan azon név alatt, minden évben újabb készülékkel rukkol elő a piacra. A készülékek kinézete, méretei megváltoznak. Így lehetséges, hogy pl. Samsung J3 telefonhoz is már 3 féle típusból kell választani.
  • Mit tehet, hogy jól válasszon? A telefonja beállításaiban, a telefon névjegye részből, ki kell olvasni a pontos modellszámot, és ezzel azonosítható a készülék, és a megfelelő tartozék is.
  • Az ilyen jellegű tévesztésért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérésére a terméket kicseréljük amennyiben az sérülésmentes. Részletek a telefonos vagy emailes egyeztetés szerint
  • Tévesen vásárolt termék kiszállítása esetén, a megfelelő termék cserélésére a futárszolgálat által biztosított csomagcserés szolgáltatására van lehetőség. Ebben az esetben a felhasználó köteles az újbóli szállítási díj megfizetésére.

 

Nem találok terméket a telefonomra, hogyan keressek?

  • A kulcsszavas keresés a legegyszerűbb módja, hogy megtalálja a telefonjához való tokot, hátlapvédőt vagy kijelzővédőt. Példaként a "Samsung Galaxy J5 (2016)" telefon nevéből nem kell minden információt beírni a keresőbe, sokkal jobb egyszerüsítve beírni, mégpedig így: "Samsung j5 2016"

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

  • A megrendelés beérkezésétől számítva 2-5 munkanapon belül kézbesítik a megadott címre vagy csomag automatába.

 

Milyen időpontban hozza ki a futár a csomagot?

  • Jelenleg a házhoz kézbesítés 8.00-18.00 között történik. A GLS futár email üzenetet küld a kiszállítási időpontról.
  • Az MPL egy napos intervallumban jelzi a kiszállítási napot. Ez általában 8:00-16:00 között történik.

 

Sérülten érkezett a futáros csomag, mit tehetek?

  • Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.

  • Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérjük, a feladónak jelezze a panaszát. A GLS nem nyithatja ki, és ellenőrizheti a csomagot belülről.

    Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük töltse ki a Kárbejelentő űrlapot:

     http://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO

 

Sérülten érkezett a FoxPost csomag, mit tehetek?

  • Fel kell hívni a Foxpost ügyfélszolgálatot: 06-1-999-0-369. Hétfőtől péntekig 9.00-21.00 hívható. 

 

Elállok a rendeléstől, nem veszem át a csomagot

Nagyon Fontos!  Amennyiben élni kíván az elállás jogával, úgy azt telefonon vagy emailen, a megrendeléskor a visszaigazoláshoz kapott "Elállási nyilatkozat" visszaküldésével kell jeleznie felénk!

Ellenkező esetben : (vonatkozó idézet a megrendeléskor elfogadott ÁSZF-ből)

"Amennyiben Felhasználó nem él elállási jogával a jogszabályban meghatározott időn belül és módon/vagy nincsen elállási joga és - annak ellenére, hogy elfogadta jelen ÁSZF rendelkezéseit - nem veszi át a terméket, úgy a szerződésszegés miatt kártérítésre kötelezett. A kártérítés mértéke a kiküldött és át nem vett csomag oda és visszaszállítási díja, melyet Szolgáltató kiszámláz Felhasználó részére, és melyet meg nem fizetés esetén akár polgári peres úton is érvényesít. A peres eljárás kapcsolatban felmerülő minden nemű költséget kiszámlázunk a Felhasználó felé (pl.: Eljárási díj, ügyvédi díj, végrehajtási díj stb.) Amennyiben az így kiküldött számla 15napon belül nem kerül kiegyenlítésre, úgy az eljárás tovább halad. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra. (Bérlevonás, ingó vagy ingatlan terhelés)"

Miért csak hetente egyszer van csomagfeladás?

Ahhoz, hogy továbbra is kedvező áron kínálhassuk a termékeket és a szállítási díjakat, ahhoz át kellett szervezni a logisztikai oldalt. Így mindenki az eddig megszokott kiváló minőségben élvezheti a mobiltokbolt.hu webáruházunk nyújtotta előnyöket és a jó árakat!

Ha itt nem találja meg a kérdésére a választ, akkor írjon nekünk a sales @ mobiltokbolt.hu email címre!

Webáruház készítés