Gyakran Ismételt Kérdések

Edzett üveg kijelzővédőt rendeltem, de nem ér ki a széléig, mit tegyek?

  • Az ívelt kijelzős vagy lekerekített szélű telefonok és a gyártók által készített kijelzőfóliákból sok lehetőség van:
    • Ha teljesen védeni kívánja a telefontkijelzőt, akkor a 3D full elnevezésű termékeket keresse. 
    • Az olcsóbb kijelzővédők általában 2,5D elnevezéssel, vagy megjelőlés nélküli változatban csak a kijelző sík felületét fedik le és védik azt. Tehát ránézésre kisebb lesz az edzettüveg fólia
    • Általánosan elmondható, hogy mindegyik kijelzővédő egy kicsivel kisebb mint a készülék előlapja, hogy a telefonvédő tok is teljesen ráilleszkedjen a telefonra 
  • Az ilyen jellegű tévesztésért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérésére a terméket kicseréljük, amennyiben nem került felhelyezésre, és sérülésmentes. Részletek a telefonos vagy emailes egyeztetés szerint.

 

Nem jó tok érkezett, kicsi/nagy a telefonomra, mit tehetek?

  • Sajnos több márka is ugyan azon név alatt, minden évben újabb készülékkel rukkol elő a piacra. A készülékek kinézete, méretei megváltoznak. Így lehetséges, hogy pl. Samsung J3 telefonhoz is már 3 féle típusból kell választani.
  • Mit tehet, hogy jól válasszon? A telefonja beállításaiban, a telefon névjegye részből, ki kell olvasni a pontos modellszámot, és ezzel azonosítható a készülék, és a megfelelő tartozék is.
  • Az ilyen jellegű tévesztésért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérésére a terméket kicseréljük amennyiben az sérülésmentes. Részletek a telefonos vagy emailes egyeztetés szerint

 

Nem találok terméket a telefonomra, hogyan keressek?

  • A kulcsszavas keresés a legegyszerűbb módja, hogy megtalálja a telefonjához való tokot, hátlapvédőt vagy kijelzővédőt. Példaként a "Samsung Galaxy J5 (2016)" telefon nevéből nem kell minden információt beírni a keresőbe, sokkal jobb egyszerüsítve beírni, mégpedig így: "Samsung j5 2016"

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

  • A megrendelés beérkezésétől számítva 2-5 munkanapon belül kézbesítik a megadott címre vagy csomag automatába.

 

Milyen időpontban hozza ki a futár a csomagot?

  • Jelenleg a házhoz kézbesítés 8.00-18.00 között történik. A GLS futár email üzenetet küld a kiszállítási időpontról.
  • Az MPL egy napos intervallumban jelzi a kiszállítási napot. Ez általában 8:00-16:00 között történik.

 

Sérülten érkezett a futáros csomag, mit tehetek?

  • Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, ellenőrizze a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.

  • Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérjük, a feladónak jelezze a panaszát. A GLS nem nyithatja ki, és ellenőrizheti a csomagot belülről.

    Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük töltse ki a Kárbejelentő űrlapot:

     http://weboffice.gls-hungary.com/QDR/QDR_FormData/ClaimClientFromCO

 

Sérülten érkezett a FoxPost csomag, mit tehetek?

  • Fel kell hívni a Foxpost ügyfélszolgálatot: 06-1-999-0-369. Hétfőtől péntekig 9.00-21.00 hívható. 

 

Elállok a rendeléstől, nem veszem át a csomagot

Nagyon Fontos!  Amennyiben élni kíván az elállás jogával, úgy azt telefonon vagy emailen, a megrendeléskor a visszaigazoláshoz kapott "Elállási nyilatkozat" visszaküldésével kell jeleznie felénk!

Ellenkező esetben : (vonatkozó idézet a megrendeléskor elfogadott ÁSZF-ből)

"Amennyiben Felhasználó nem él elállási jogával a jogszabályban meghatározott időn belül és módon/vagy nincsen elállási joga és - annak ellenére, hogy elfogadta jelen ÁSZF rendelkezéseit - nem veszi át a terméket, úgy a szerződésszegés miatt kártérítésre kötelezett. A kártérítés mértéke a kiküldött és át nem vett csomag oda és visszaszállítási díja, melyet Szolgáltató kiszámláz Felhasználó részére, és melyet meg nem fizetés esetén akár polgári peres úton is érvényesít. A peres eljárás kapcsolatban felmerülő minden nemű költséget kiszámlázunk a Felhasználó felé (pl.: Eljárási díj, ügyvédi díj, végrehajtási díj stb.) Amennyiben az így kiküldött számla 15napon belül nem kerül kiegyenlítésre, úgy az eljárás tovább halad. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra. (Bérlevonás, ingó vagy ingatlan terhelés)"

Ha itt nem találja meg a kérdésére a választ, akkor írjon nekünk a sales @ mobiltokbolt.hu email címre!